vrijdag 22 augustus 2014

21 Augustus, La Guardia Airport

Heee,
Allereerst wil ik zeggen dat ik super blij ben dat mijn koffer terecht is! Hopelijk gaat het goed op mijn volgende vluchten (fingers crossed).
De afgelopen week is voorbij gevlogen. Een week geleden nam ik afscheid van familie en vrienden en inmiddels zit ik op La Guardia AirPort te wachten op mijn vlucht naar El Paso, Texas. Vandaag is een lange dag; ik stond op om 3:00 's nachts en zal om 23:00 aankomen (ondertussen ga ik ook 2 uur terug in de tijd). Iedereen van de New York groep is inmiddels al lang en breed onderweg naar hun bestemming, maar ik heb nog 4 uur wachten voor de boeg. Ik heb er erg veel zin in mijn gast gezin te ontmoeten, maar aan de andere kant is het ook heel dubbel. Maandag begint school voor mij.

De afgelopen week is super leuk geweest! Zo veel nieuwe mensen ontmoeten is zo leuk. Het was een drukke week met activiteiten zoals American football (wow, wat is dit een moeilijk spel! Zeker wel de moeite waard om te proberen), synchroon zwemmen( inclusief de badmutsen) cheerleaden, shoppen in New York, zwemmen in zee bij Jones Beach en nog veel meer. Ik wil wel extra credits geven aan Rockefeller center voor het uitzicht over Manhattan, de boot tour en de limousine! New York is zo indrukwekkend; de stad uit de films. Ik ga proberen contact te houden met de mensen die ik hier heb ontmoet. Het was geweldig!

Ook vind ik het leuk wat van jullie te horen dus laat een reactie achter

Liefs,
Valerie

1 opmerking:

  1. Hoi Valérie, leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik ben zelf ook in New York geweest dus ik weet wat je gezien hebt. Top! Suc6 bij je host family zodadelijk. En voor maandag ... het wordt vast leuk op school.. ik blijf je volgen. Groetjes, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen